Podczas przygotowywania aranżacji sklepu oraz projektowania stoiska na targi, konferencje czy wystawy należy zadbać, by produkty z oferty były dobrze wyeksponowane i skutecznie przyciągały uwagę klientów. To podstawowa funkcja, jaką powinno spełniać każde stoisko wystawiennicze i sprzedażowe – w realizacji tego celu pomogą różnego rodzaju meble eventowe oraz ekspozytory produktowe. Oto przegląd najpopularniejszych systemów do ekspozycji, dzięki którym stoisko zyska na funkcjonalności, a asortyment będzie odpowiednio zaprezentowany.
Dobrym pomysłem jest uzupełnienie stoiska czy aranżacji sklepu o ekspozytory wolnostojące, które mogą być częścią większej zabudowy modułowej, chociaż znakomicie sprawdzają się również jako samodzielne konstrukcje. Wśród przykładów tego typu elementów można wymienić:
Oprócz klasycznych ekspozytorów warto umieścić na stoisku również mniej szablonowe rozwiązania. Dodatkową przestrzeń wystawową można uzyskać np. poprzez zrezygnowanie z blatów w ladach i zastąpienie ich przeszklonymi gablotami. Innym pomysłem na wygospodarowanie miejsca na wyeksponowanie asortymentu jest uzupełnienie standów, pylonów i kapsuł reklamowych o wieszaki, półki czy praktyczne pojemniki na materiały informacyjne albo drobne prezenty dla klientów. Poza tym warto już na etapie planowania stoiska uwzględnić w nim wymienne panele graficzne, dzięki którym całą aranżację będzie można łatwo zmienić i co za tym idzie – dopasować do aktualnie prezentowanej oferty.
Zakup ekspozytorów produktowych powinien być podyktowany głównie rozmiarem przedmiotów, nie można jednak zapomnieć też o wyglądzie elementów wystawienniczych– jeśli mają skutecznie eksponować asortyment, same muszą wyróżniać się doskonałą jakością. Ważne jest więc zwrócenie uwagi na kolorystykę ekspozytorów (nie mogą przytłaczać znajdujących się na nich produktów) i materiały, z których zostały wykonane (bardzo nowocześnie będą wyglądały np. panele ze szkła, blachy albo drewna).
Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com
Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com