Ciemne logo CleverFrame
Umów bezpłatną konsultację
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą!
napisz do nas
SHOWROOM - czytaj online
Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
Czytaj online

Ekspozytory produktowe – przegląd systemów wspierających sprzedaż

Podczas przygotowywania aranżacji sklepu oraz projektowania stoiska na targi, konferencje czy wystawy należy zadbać, by produkty z oferty były dobrze wyeksponowane i skutecznie przyciągały uwagę klientów. To podstawowa funkcja, jaką powinno spełniać każde stoisko wystawiennicze i sprzedażowe – w realizacji tego celu pomogą różnego rodzaju meble eventowe oraz ekspozytory produktowe. Oto przegląd najpopularniejszych systemów do ekspozycji, dzięki którym stoisko zyska na funkcjonalności, a asortyment będzie odpowiednio zaprezentowany.

Ekspozytory produktowe

Wolnostojące ekspozytory produktowe

Dobrym pomysłem jest uzupełnienie stoiska czy aranżacji sklepu o ekspozytory wolnostojące, które mogą być częścią większej zabudowy modułowej, chociaż znakomicie sprawdzają się również jako samodzielne konstrukcje. Wśród przykładów tego typu elementów można wymienić:

  • postumenty – na prostych, ale efektownych postumentach warto umieścić produkty, które stanowią wizytówkę oferty. Co ważne, takie konstrukcje świetnie nadają się także do eksponowania przedmiotów o nieregularnym kształcie;
  • regały – za pomocą regałów można nie tylko uporządkować asortyment, lecz też podzielić przestrzeń na strefy, np. sprzedażową i wystawową. Ponadto pojemne półki są doskonałym miejscem do przechowywania. Trzeba jednak pamiętać, że na regałach najlepiej ułożyć nieduże produkty o niewielkiej wadze;
  • podesty – solidne konstrukcje są przeznaczone do prezentowania dużych i ciężkich rzeczy. Jeśli na stoisku mają znaleźć się takie przedmioty jak np. rowery, skutery, meble, lodówki, a nawet motocykle, warto zainwestować właśnie w podesty;
  • gabloty – takie ekspozytory idealnie nadają się do eksponowania rzeczy luksusowych (np. biżuterii, perfum, sprzętu elektronicznego), a także produktów, które można łatwo uszkodzić. Zabudowane (w całości lub częściowo) gabloty wystawiennicze będą stanowiły solidne zabezpieczenie i jednocześnie nie przeszkodzą w oglądaniu asortymentu.
Banner

Dodatkowe pomysły na prezentację produktów

Oprócz klasycznych ekspozytorów warto umieścić na stoisku również mniej szablonowe rozwiązania. Dodatkową przestrzeń wystawową można uzyskać np. poprzez zrezygnowanie z blatów w ladach i zastąpienie ich przeszklonymi gablotami. Innym pomysłem na wygospodarowanie miejsca na wyeksponowanie asortymentu jest uzupełnienie standów, pylonów i kapsuł reklamowych o wieszaki, półki czy praktyczne pojemniki na materiały informacyjne albo drobne prezenty dla klientów. Poza tym warto już na etapie planowania stoiska uwzględnić w nim wymienne panele graficzne, dzięki którym całą aranżację będzie można łatwo zmienić i co za tym idzie – dopasować do aktualnie prezentowanej oferty.

Zakup ekspozytorów produktowych powinien być podyktowany głównie rozmiarem przedmiotów, nie można jednak zapomnieć też o wyglądzie elementów wystawienniczych– jeśli mają skutecznie eksponować asortyment, same muszą wyróżniać się doskonałą jakością. Ważne jest więc zwrócenie uwagi na kolorystykę ekspozytorów (nie mogą przytłaczać znajdujących się na nich produktów) i materiały, z których zostały wykonane (bardzo nowocześnie będą wyglądały np. panele ze szkła, blachy albo drewna).

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.
Zgoda*

Dane
kontaktowe:

Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com

Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com

Newsletter

terms*