Stoisko targowe - jak wyeksponować na nim logo?

Eksponowanie logo na stoisku reklamowym jest bardzo ważnym elementem każdej prezentacji wystawienniczej. Dzięki temu można zwrócić uwagę potencjalnych klientów i zachęcić ich do bliższego zapoznania się z ofertą firmy. Aby wyposażyć stoisko targowe w logo w sposób atrakcyjny i co najważniejsze - skuteczny, warto zastosować kilka prostych trików. W poniższym wpisie przedstawiamy najważniejsze z z nich.

Znak graficzny to najważniejszy atrybut wizualny marki, dlatego logo firmy należy umieścić w widocznym miejscu na stoisku - najlepiej w jego górnych partiach, tak aby było widoczne już z daleka. Można to zrobić lokując je na ścianie, bannerze lub pylonie, sprawdzonym sposobem jest także umieszczanie go na ścianach zaplecza, które dzięki swojej strzelistej konstrukcji, zapewnia bardzo dobre pozycjonowanie marki i jej logo.

Ważne jest również to, aby logo firmy było wyróżnione na tle innych elementów na stoisku. Można to osiągnąć, stosując odpowiednie kolory i kontrasty. Jeśli na stoisku dominują jasne kolory, warto zastosować ciemniejsze logo, aby lepiej się wyróżniało. Natomiast jeśli na stoisku panuje ciemna kolorystyka, lepiej sprawdzi się jasne logo. Wszystko to oczywiście zgodnie z księgą znaku, czyli instrukcją określającą prawidłowe używanie logo oraz jego niedopuszczalne modyfikacje (zmianę proporcji i kolorystyki, dodawanie cieni czy umieszczanie na niewłaściwym tle). Ponadto, warto zadbać o to, aby logo firmy było czytelne. Dlatego też należy dobrać odpowiedni rozmiar i kształt, tak aby mieć pewność, że wizerunek firmy nie zostanie nadszarpnięty przez nieprzemyślane działania.

Kolejną kwestią związaną z prezentowaniem logo na stoisku targowym jest rodzaj jego wykonania. Czy ma być to nadruk na panelach? Litery 3D wykonane ze styroduru, plexi, drewna lub metalu? A może neony? Producenci systemów wystawienniczych posiadają w swojej ofercie szereg rozwiązań, które z łatwością można dostosować do stylu i rozmiaru każdego stoiska, zarówno małego, jak i wielkoformatowego. Wśród rozwiązań, które cieszą się dużą popularnością wśród wystawców, są logotypy przestrzenne montowane na dystansach (umieszczone pod nimi moduły ledowe tworzą tak zwany efekt halo - łunę świetlną subtelnie podkreślającą logo) oraz logotypy wykonane na panelach pokrytych folią mleczną (szronioną), która jest niezwykle efektowna i praktyczna - z jednej strony umożliwia wycięcie dowolnych ornamentów, wzorów i liter, z drugiej - posiada duże walory dekoracyjne.

* W projekcie zaprezentowanego stoiska targowego wykorzystane zostały meble eventowe, postumenty i systemy regałowe z kolekcji HELO FORM.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    SHOWROOM - czytaj online
    Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
    Czytaj online
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram