Standy reklamowe - mobilna wizytówka Twojej firmy

Standy reklamowe są wielozadaniowym narzędziem skutecznie wspierającym realizację strategii marketingowej, wizerunkowej i informacyjnej. Tego typu konstrukcje mają formę stojaków i występują w wielu kształtach oraz rozmiarach: od kompaktowych totemów, poprzez pełnowymiarowe ekspozytory faceboard, po duże ścianki wystawiennicze. Podpowiadamy, czym powinien charakteryzować się stand reklamowy, by w 100% spełnił swoje zadania: maksymalizował sprzedaż, kreował pozytywny wizerunek firmy i przyciągał uwagę klientów.

Cechy idealnego standu reklamowego

Jeśli stand reklamowy ma być najlepszą wizytówką firmy, trzeba starannie przemyśleć jego projekt zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Takie konstrukcje stanowią świetny nośnik reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, lecz tylko pod warunkiem, że ich design i sposób wykonania prezentują najwyższy poziom. Lepiej więc zrezygnować ze standów tekturowych, które są najbardziej atrakcyjne cenowo, ale jednocześnie łatwo się niszczą. Warto zastąpić je znacznie bardziej solidnymi pylonami oraz kasetonami z aluminiową ramą i trwałym wypełnieniem, np. z PCV, pleksi czy szkła.

W takim obszarze jak budowanie wizerunku marki nie należy szukać kompromisów, w których cena wygrywa z jakością – standy wykonane z wytrzymałych materiałów można traktować jak długoletnią inwestycję. Modele papierowe idealnie sprawdzą się jedynie w ramach krótkoterminowej reklamy wewnętrznej, wymagającej stworzenia jednorazowych nośników informacji. Natomiast w przypadku treści, które szybko nie stracą swojego znaczenia (np. mapa dojazdu do sklepu, opisy cyklicznych promocji) standy z tektury nie są dobrym wyborem.

Wyposażenie dodatkowe standów reklamowych

Ponadto w roli standów doskonale sprawdzają się nie tylko pylony i kasetony, ale także wszelkie ekspozytory, które można wzbogacić o różnego rodzaju akcesoria uzupełniające, np. ulotkowniki, ekrany, oświetlenie. Wyposażenie dodatkowe to mocna strona konstrukcji, dlatego warto pomyśleć o nim już na etapie opracowywania projektu. Podczas planowania wyglądu standów najlepiej jest zaufać specjaliście, ponieważ stojak musi być nie tylko funkcjonalny, lecz też spójny z pozostałymi elementami wizerunkowymi marki (zwłaszcza z logo). Ważne, by wszystkie części (wypełnienia, grafiki) były spersonalizowane i stworzone z myślą o konkretnej firmie.

Stand reklamowy to doskonałe uzupełnienie zarówno stoisk na konferencje, jak i do sklepów. Choć pylony i kasetony stanowią przykład podstawowych nośników marketingowych, można dzięki nim wymiernie wzmocnić strategie biznesowe przedsiębiorstwa. Zwrócenie uwagi klientów jest pierwszym krokiem do zwiększenia sprzedaży, dlatego warto wykorzystać każdy sposób – w tym standy – na wyróżnienie swojej oferty na tle konkurencji.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram