Postumenty i gabloty - na targi i do sklepu

Zarówno postumenty, jak i gabloty to uniwersalne ekspozytory, które doskonale nadają się do prezentowania produktów o różnych kształtach i rozmiarach. Tego typu elementy wystawiennicze często stanowią wyposażenie nie tylko stoisk na eventy, ale też witryn sklepowych. Podpowiadamy, kiedy warto sięgnąć po takie ekspozytory i czym należy się kierować podczas ich projektowania.

Dlaczego warto zainwestować w gabloty i postumenty?

Postumenty i gabloty pozwalają atrakcyjnie wyeksponować asortyment i jednocześnie skutecznie podkreślić profesjonalny wizerunek marki – proste, industrialne bryły świetnie wyglądają w dowolnej przestrzeni oraz znakomicie korespondują z każdą strategią marketingową. Klasyczna forma w połączeniu z nowoczesnym designem tworzy duet, który wzbudza zainteresowanie, lecz zarazem nie odwraca uwagi od prezentowanych produktów. 

Ponadto zakup takich ekspozytorów należy traktować w kategorii długoterminowej inwestycji. Dzięki wymiennym panelom graficznym można szybko odświeżyć wygląd postumentów i gablot, niewielkim kosztem dostosowując je do aktualnej oferty. Zmiana asortymentu, wprowadzenie nowej promocji, a nawet rebranding nie będą więc żadną przeszkodą, by nadal korzystać z tego typu ekspozytorów. Poza tym postumenty i gabloty Clever Frame są mobilne, w związku z czym elastycznie dopasowują się do każdej przestrzeni, co jest dużym udogodnieniem zwłaszcza dla firm planujących wzięcie udziału w eventach odbywających się w różnych miejscach.

Jakie produkty można zaprezentować za pomocą postumentów i gablot?

Za pomocą postumentów i gablot można w niebanalny sposób zaprezentować zarówno niewielkie, jak i duże przedmioty. Na prostych, ale nowoczesnych bryłach bardzo dobrze wyglądają np. książki, smartfony, dekoracje do domu, kosmetyki lub ubrania. Nic też jednak nie stoi na przeszkodzie, by umieścić na nich znacznie większe produkty (walizki, komputery, obrazy itp.), dodatkowo takie ekspozytory świetnie podkreślają luksusowy charakter przedmiotów, w tym przede wszystkim biżuterii czy zegarków.

Możliwość dopasowania wielkości postumentów do konkretnych artykułów sprawia, że zaprojektowanie idealnego stoiska wystawienniczego nie powinno stwarzać żadnych trudności. Podczas projektowania ekspozytorów należy zadbać o detale, które pomogą wyróżnić się na tle konkurencji – dobrym pomysłem jest postawienie na oryginalne panele i blaty, np. klasyczne płyty meblowe czy wykonane z pleksi można zastąpić kamieniem albo blachą dekoracyjną. Kolor ramy także warto dopasować do innych elementów strategii komunikacyjnej danej marki bądź motywu przewodniego oferty. Przygotowanie w pełni spersonalizowanego projektu ma kluczowe znaczenie dla skuteczności marketingowej i sprzedażowej gotowego stoiska.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    SHOWROOM - czytaj online
    Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
    Czytaj online
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram