Współczesne rozwiązania targowe zapewniają nie tylko funkcjonalność przestrzeni wystawienniczej, lecz także komfort jego użytkowników, stąd coraz większa popularność projektów w modelu otwartym. W dzisiejszym wpisie wyjaśniamy, jakie korzyści niesie ze sobą inwestycja w narożne stoisko targowe.
Narożne stoiska targowe to doskonała opcja dla firm, które chcą zaprezentować swoje produkty i usługi na wszelkiego rodzaju eventach branżowych. Taki typ stoiska posiada kilka ważnych zalet, dzięki którym jest jednym z najatrakcyjniejszych rozwiązań wystawienniczych. Dzięki swojej otwartej konstrukcji, narożne stoisko jest bardziej przestronne, lepiej doświetlone, a także sprawia wrażenie bardziej dostępnego dla odwiedzających. Idealnie nadaje się do integrowania klientów oraz co niezwykle ważne – przekazywania im informacji w taki sposób, aby były one rejestrowane przez nich nieświadomie. Dzięki swej lokalizacji na mapie targów, a dokładniej – umiejscowieniu na skrzyżowaniu dróg komunikacyjnych, jest ono dobrze widoczne, co zwiększa szansę na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów.
Kolejną zaletą narożnego stoiska jest jego elastyczność. Może być ono dostosowane do różnych potrzeb funkcjonalnych i preferencji stylistycznych, dzięki czemu jest uniwersalnym rozwiązaniem dla różnych branż i rodzajów produktów. Dodatkowo, narożne stoisko może być łatwo rozbudowywane i modyfikowane, co pozwala na dostosowanie go do aktualnych potrzeb czy też pomysłów marketingowych. Co ważne, ten typ stoiska sprawdza się równie dobrze na małych, jak i dużych metrażach. W przypadku tych najmniejszych warto zastosować dodatkowe triki i wykorzystać elementy optycznie powiększające przestrzeń. Świetnie sprawdzą się tu:
Inwestycja w narożne stoisko targowe jest również opłacalna ze względu na jego trwałość i możliwość wykorzystywania przez wiele sezonów. Jest ono wykonane z wysokiej jakości materiałów, które zapewniają wytrzymałość na uszkodzenia oraz zaprojektowane tak, by dawało możliwość częstych zmian jego wyglądu (zarówno jeśli chodzi o kształt konstrukcji, jak samą oprawę graficzną). Dzięki temu, narożne stoisko może być wielokrotnie używane na różnych wystawach i targach, co pozwala na zwrot inwestycji w krótkim czasie.
Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com
Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com