Jednym z ważniejszych powodów udziału przedsiębiorstw w targach i innych eventach branżowych jest chęć pozyskania nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Jednak biorąc pod uwagę fakt, jak duża jest konkurencja, niezbędne jest podjęcie niestandardowych działań, które skutecznie zwrócą uwagę odbiorców na stoisko targowe. Bardzo ważny jest na przykład sposób prezentacji produktów. Właśnie dlatego warto dobrać stoiska wystawiennicze w taki sposób, aby na to pozwalały. Jakie elementy pozwolą na zwiększenie ich skuteczności marketingowej?
Klientom, którzy odwiedzają naszą firmę z zabudowami targowymi we Wrocławiu czy Warszawie, zwykle zależy na tym, aby wybrane rozwiązania były trwałe i służyły im wielokrotnie, a do tego skutecznie przyciągały uwagę nowych klientów i pomagały w zwiększeniu sprzedaży. Właśnie dlatego proponując im zabudowy targowe, standy promocyjne czy inne systemy reklamowe, zwracamy uwagę na to, że powinny być wykonane z dobrej jakości materiałów.
Mowa tutaj przede wszystkim o aluminium, PCV, plexi, fornirze czy drewnie i skórze. Oprócz tego dobrze sięgać po akcesoria, które są malowane proszkowo. Wybór takich rozwiązań to nie tylko inwestycja na lata, ale przede wszystkim gwarancja wywarcia dobrego wrażenia na odbiorcach. Dzieje się tak, ponieważ meble wykonane z takich tworzyw są nie tylko solidne, ale również estetyczne i stanowią wizytówkę przedsiębiorstwa.
Wiemy już, z jakich materiałów powinno być wykonane stoisko targowe, aby było trwałe, a zarazem estetyczne. Oprócz tego dobrze też zadbać o to, aby konstrukcja ścianek reklamowych czy standów promocyjnych składała się z takich elementów, które podniosą skuteczność marketingową. Mowa tutaj na przykład o ulotkownikach. Specjalne miejsce do umieszczenia materiałów promocyjnych może okazać się przydatne w sytuacji, w której odwiedzający stoisko będą zainteresowani ofertą firmy i zechcą zapoznać się z asortymentem po zakończeniu wydarzenia. Kolejną kwestią są różnego rodzaju półki, które pomogą w zachowaniu porządku i skutecznej ekspozycji produktów.
Warto również zastanowić się nad inwestycją w oświetlenie, które sprawia, że stoisko prezentuje się ciekawiej i zwraca uwagę większej liczby osób. Właściciele firm często decydują się na lampy LED. Oprócz tego dobrze też przemyśleć wyposażenie stoiska wystawienniczego w różnego rodzaju elektronikę. Mowa tutaj na przykład o uchwycie na telewizor czy przestrzeni na tablety, dzięki którym potencjalni klienci będą mogli się zapoznać z ofertą wystawcy w niezwykle popularny i wygodny sposób, czyli oglądając krótkie spoty reklamowe albo prezentację o firmie.
Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com
Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com