Stoisko na targach to przede wszystkim rodzaj zabudowy, który umożliwia zaprezentowanie odbiorcom produktu lub oferty firmy podczas różnorodnych wydarzeń o charakterze biznesowym. Rozwiązań architektonicznych w tym zakresie jest obecnie bardzo wiele, dlatego ta prosta próba zdefiniowania stoiska na targi okazuje się niewystarczająca. Coraz częściej zdajemy sobie sprawę z tego, że indywidualny styl takich realizacji, ich unikalność, elegancja oraz precyzja wykonania, bezpośrednio przekładają się na skuteczność podejmowanych działań promocyjnych oraz sprzyjają wizerunkowi firmy.
Nieszablonowe realizacje i śmiałe koncepcje podkreślają wyjątkowy charakter stoiska. A to pierwszy krok do tego, aby wyróżnić swoje stanowisko na tle konkurencji. Poniżej krótko scharakteryzujemy dwa ciekawe sposoby na zaprojektowanie oryginalnego stoiska na targi — elementy podświetlane i multimedialne.
W targach bierze udział wielu uczestników, w tym wielu twoich potencjalnych klientów, kontrahentów, partnerów biznesowych. Najczęściej poszczególne stoiska wystawiennicze z danej branży znajdują się obok siebie. Jak zatem wyróżnić się na tle konkurencji? Co zrobić, aby odbiorca nie tylko podszedł do stoiska twojej firmy, ale też docenił i zapamiętał stoisko firmowe? Mamy spore doświadczenie w zakresie projektowania i wykonywania stosik targowych, dlatego na ten temat moglibyśmy powiedzieć i napisać wiele. Jeśli jednak chciałbyś poznać najlepsze sposoby na stworzenie przyciągającej wzrok ekspozycji targowej, zdecydowanie polecamy elementy podświetlane i multimedialne.
Coraz więcej firm decyduje się na tego rodzaju rozwiązania, które pozwalają na zagospodarowanie przestrzeni (zwykle niewielkiej) w sposób kreatywny i nieszablonowy. A nasza firma chętnie w tym pomaga. W zakresie multimediów i oświetlenia mamy sporo do zaproponowania. Zapewniamy między innymi podświetlane panele graficzne, lampy LED do oświetlania zabudów Clever Frame, a także system podświetleniowy do pylonów CF z kompletem akcesoriów.
Każde z tych rozwiązań zaprojektowane zostało w celu uatrakcyjnienia i wyróżniania ekspozycji. W ten sposób można stworzyć designerskie stoisko, które przyciągnie wzrok odbiorców i dodatkowo zachęci ich do zapoznania się z ofertą twojej firmy — bez względu na to, czy specjalizujesz się w sprzedaży książek, elektroniki, kosmetyków, sprzętu rolniczego itp., czy też świadczysz usługi z zakresu IT, finansów, elektroniki, architektury itd.
Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com
Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com