Ciemne logo CleverFrame
Umów bezpłatną konsultację
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą!
napisz do nas
SHOWROOM - czytaj online
Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
Czytaj online

Projekt stoiska na targi – 5 kroków do sukcesu

Projekt stoiska na targi powinien być przemyślany i zgodny z celami, jakie firma chce osiągnąć na danym wydarzeniu branżowym. Poniżej przedstawiamy kilka ważnych kwestii, na które warto zwrócić uwagę przy aranżowaniu przestrzeni wystawienniczej.

Projekt stoiska na targi od Clever Frame

1. Zdefiniuj cel swojego stoiska targowego

Przed rozpoczęciem projektowania stoiska na targi warto określić cel, jaki chce się osiągnąć podczas danego wydarzenia. Czy chodzi o promocję nowego produktu, pozyskanie nowych klientów, czy też wzmocnienie relacji z już istniejącymi? Odpowiedź na te pytania pozwoli określić, jakie elementy powinny znaleźć się na stoisku i w jaki sposób powinny zostać zaakcentowane.

2. Zaprojektuj przestrzeń wystawienniczą

Kolejnym krokiem jest zaprojektowanie przestrzeni stoiska. Ważne jest, aby było ono wygodne dla klientów, zachęcało do interakcji z firmą, a jednocześnie wyróżniało się na tle konkurencji. Po zaprojektowaniu bazowej bryły, w tym wyborze jej układu i stylu, upewnij się, czy Twoje stoisko targowe:

  • ma odpowiednią ilość przestrzeni, aby odwiedzający mogli swobodnie się poruszać i wchodzić w interakcje,
  • zostało wyposażone w zaplecze, zamykane na klucz lady lub regały z szufladami, które zabezpieczą odpowiednią ilość miejsca do przechowywania,
  • posiada estetyczną podłogę, a wszelkie kable i nierówności podłoża zostały odpowiednio zamaskowane.
Banner

3. Dobierz odpowiednią kolorystykę

Stoisko targowe powinno być wyraźnie kojarzone z Twoją firmą. Dobierz barwy, które będą zgodne z identyfikacją wizualną Twojej marki, nie zapomnij też o umieszczeniu logo, hasła reklamowego czy informacji o firmie, np. w postaci kodów QR nadrukowanych na ścianki reklamowe.

4. Zwróć uwagę na oświetlenie

Projekt stoiska na targi obowiązkowo musi uwzględniać oświetlenie, które jest kluczowym elementem każdej kompozycji wystawienniczej. Podkreśla walory produktów oraz tworzy odpowiedni nastrój. W zależności od tego, jakie efekty chcesz uzyskać, możesz wybrać różne źródła światła, w tym żarówki LED czy halogeny. Niezwykle ważne jest również to, aby zwrócić uwagę na temperaturę barwową światła, ponieważ wpływa ona bezpośrednio na sposób, w jaki Twoje produkty są odbierane przez klientów.

5. Zainwestuj w rozwiązania multimedialne

Stoisko targowe powinno być wykonane z materiałów wysokiej jakości, które będą odporne na uszkodzenia i zapewnią strefie wystawienniczej estetyczny wygląd. Planując wyposażenie stoiska warto z kolei rozważyć inwestycję w multimedia. Współczesne rozwiązania multimedialne, takie jak ekrany reklamowe, panele dotykowe czy projektory holograficzne, pozwalają na stworzenie niepowtarzalnego i innowacyjnego stoiska targowego, dzięki któremu Twoja firma wyróżni się na tle konkurencji i przyciągnie uwagę większej liczby uczestników.

Kompozycja stoiska na targach powinna być przemyślana i zgodna z celami, jakie firma chce osiągnąć na danym wydarzeniu. Powinna być przestrzenna, estetyczna i wygodna dla klientów, a jednocześnie zgodna z identyfikacją wizualną firmy. Jeśli posiadasz jakiekolwiek pytania związane z przygotowaniem profesjonalnej ekspozycji targowej, na które nie znalazłeś odpowiedzi na naszej stronie, zapraszamy do kontaktu. Chętnie podzielimy się swoim doświadczeniem z zakresu marketingu wystawienniczego oraz projektowania stoisk targowych.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.
Zgoda*

Dane
kontaktowe:

Clever Frame Sp. z o.o.
ul. Grota Roweckiego 203
52-214 Wrocław
T:+48 71 789 50 01
E: biuro@cleverframe.com

Zamówienia, projekty i wyceny:
T: +48 536 228 318
E: biuro@cleverframe.com

Newsletter

terms*