Stoisko targowe. Jak dopasować do branży?

Zamawiając stoisko targowe, należy zwrócić uwagę, aby pasowało do profilu działalności firmy i wydarzenia, na którym zamierzamy się zaprezentować. Inną zabudowę wybierzemy na targi pracy, inną dla dilera samochodowego, który chce zaprezentować najnowsze modele aut, a zupełnie inną, gdy w portfolio mamy mnóstwo drobnych akcesoriów GSM. Jak dopasować do branży stoisko targowe?

Stoisko targowe dopasowane do branży

Wielkość stoiska targowego

Kiedy zastanawiamy się nad tym, jakie stoisko targowe wybrać, trzeba przemyśleć, w jakim kontekście będzie ono prezentowane i jakie oczekiwania ma spełniać. Innej przestrzeni będziemy potrzebowali w celu organizacji małego eventu, np. spotkania autorskiego na Targach Książki, innej do prezentacji systemów okiennych na BUDMIE, a jeszcze innej, jeśli planujemy jedynie rozmowy z klientami w celu zaprezentowania oferty na Targach Turystycznych. Stoiska Clever Frame dzięki modułowej konstrukcji zapewniają możliwość dostosowania zabudowy targowej do dowolnej przestrzeni, niezależnie od jej powierzchni czy charakteru.

Konfiguruj dowolnie

Bez względu na to, czy chcesz zorganizować minimalistyczną, otwartą przestrzeń wystawienniczą, czy poszukujesz zabudowy targowej z miejscem na prezentację wielu mniejszych produktów, system Clever Frame pomoże Ci osiągnąć zamierzony cel. To modułowe stoisko targowe, które składa się z aluminiowych ram wielokrotnego użytku. Podobnie, jak z klocków, możesz je łączyć w dowolne konfiguracje, które będą dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych.

Stoisko targowe. Jak dopasować do branży?

Oprócz wymiaru i funkcjonalności zwróćmy uwagę na estetykę. Zapewne wybierzemy kolorystykę zgodną z naszym brandem, ale to nie jedyne rozwiązanie. Możemy na przykład pomyśleć o dodatkowych wyróżnikach przykuwających uwagę, takich, jak kolor ram, uzupełniające ścianki w nurcie eko, czy dodatkowe oświetlenie, podkreślające prezentację produktów. Warto wyjść też poza schematy i na Targach Stomatologicznych wybić się na tle biało-niebieskich stoisk konkurencji.

Stoisko wielokrotnego użytku

Stoisko targowe powinno być nie tylko widoczne oraz wyróżniać nas na tle konkurencji, ale powinno być przede wszystkim funkcjonalne i dobrze sprawdzać się w konkretnym kontekście przestrzennym. Warto przemyśleć zakup stoiska modułowego, którego wielokrotnie użyjesz w różnych konfiguracjach, przestrzeniach i przy okazji różnego rodzaju wydarzeń.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram