Ścianki reklamowe – sposób na podział przestrzeniŚcianki reklamowe to sposób na subtelne podzielenie przestrzeni we wnętrzu. Dzielą pomieszczenie na dwie lub więcej stref, bez konieczności całkowitego zamknięcia. Jest to szczególnie często wykorzystywany sposób podziału przestrzeni sprzedażowych, który dodatkowo wyróżnia się licznymi… 28 listopada, 2022
Modułowe stoiska targowe, a długofalowe korzyściTym, co wyróżnia naszą ofertę, jest zastąpienie klasycznych zabudów wystawienniczych nowoczesnymi, mobilnymi stoiskami targowymi składającymi się z modułów. Bezproblemowa zmiana układu wyspy ekspozycyjnej czy stoiska sprzedażowego to duża oszczędność czasu i pieniędzy, w związku z… 24 listopada, 2022
Jak spersonalizować stoisko wystawiennicze na evencie branżowym?Wydarzenia branżowe, takie jak np. targi, to dla większości firm najlepsza okazja, aby zaprezentować firmę — profil jej działalności i ofertę — szerokiemu gronu odbiorców. To doskonały sposób na wsparcie wizerunku marki, a także w… 22 listopada, 2022
Stoiska targowe – trendy na sezon 2023W związku z ciągłym rozwojem przemysłu wystawienniczego, zwiększaniem się wachlarza możliwości, technik i narzędzi, przygotowaliśmy przegląd trendów na które warto zwrócić szczególną uwagę. Jakie tendencje wzmocnią się lub pojawią na rynku jako nowe i jak… 18 listopada, 2022
Kasetony reklamowe – co warto o nich wiedzieć?Kasetony reklamowe to narzędzie, za pomocą którego można szybko wzmocnić każdą strategię promocyjną czy sprzedażową. Tego typu ekspozytory są dostępne w wielu wariantach, różniących się przede wszystkim rozmiarami i dodatkowym wyposażeniem. Nic więc nie stoi… 15 listopada, 2022
Ekspozytory “5 w 1” – fokus na funkcjonalnośćZainspirowani indywidualnymi preferencjami Klientów stworzyliśmy zestaw ekspozytory reklamowe, które pozwalają na tworzenie dowolnych aranżacji. Poznaj szerokie możliwości postumentów X-Cube – systemu wystawienniczego Clever Frame®, który nadaje nowego znaczenia słowu „ekspozycja”. Nasi Klienci oczekują produktów, które… 14 listopada, 2022
Stoiska targowe – projekt w praktyceKażdy, kto chociaż raz uczestniczył w targach, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak trudne jest zaprojektowanie stoika, które będzie funkcjonalne, estetyczne, spójne z wizerunkiem firmy, a jednocześnie skutecznie przyciągające uwagę. Promowanie firmy, marki czy… 10 listopada, 2022
Standy reklamowe – mobilna wizytówka Twojej firmyStandy reklamowe są wielozadaniowym narzędziem skutecznie wspierającym realizację strategii marketingowej, wizerunkowej i informacyjnej. Tego typu konstrukcje mają formę stojaków i występują w wielu kształtach oraz rozmiarach: od kompaktowych totemów, poprzez pełnowymiarowe ekspozytory faceboard, po duże… 9 listopada, 2022
Ekspozytory handlowe – sposób na prezentację drobnych przedmiotówAtrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie… 8 listopada, 2022
Multimedialne ścianki reklamowe – 5 powodów, dla których warto je wybraćMultimedialne ścianki reklamowe, zwane także pylonami, to stosunkowo proste konstrukcje, która pozwalają na szerokie możliwości zastosowania w celach marketingowych. Stanowią atrakcyjną formę reklamy wizualnej. Charakteryzują się niepowtarzalnym i nowoczesnym wyglądem, zapewniając przy tym łatwość montażu…. 7 listopada, 2022