Modułowe stoiska targowe, a długofalowe korzyściTym, co wyróżnia naszą ofertę, jest zastąpienie klasycznych zabudów wystawienniczych nowoczesnymi, mobilnymi stoiskami targowymi składającymi się z modułów. Bezproblemowa zmiana układu wyspy ekspozycyjnej czy stoiska sprzedażowego to duża oszczędność czasu i pieniędzy, w związku z… 24 listopada, 2022
Jak spersonalizować stoisko wystawiennicze na evencie branżowym?Wydarzenia branżowe, takie jak np. targi, to dla większości firm najlepsza okazja, aby zaprezentować firmę — profil jej działalności i ofertę — szerokiemu gronu odbiorców. To doskonały sposób na wsparcie wizerunku marki, a także w… 22 listopada, 2022
Stoiska targowe – trendy na sezon 2023W związku z ciągłym rozwojem przemysłu wystawienniczego, zwiększaniem się wachlarza możliwości, technik i narzędzi, przygotowaliśmy przegląd trendów na które warto zwrócić szczególną uwagę. Jakie tendencje wzmocnią się lub pojawią na rynku jako nowe i jak… 18 listopada, 2022
Kasetony reklamowe – co warto o nich wiedzieć?Kasetony reklamowe to narzędzie, za pomocą którego można szybko wzmocnić każdą strategię promocyjną czy sprzedażową. Tego typu ekspozytory są dostępne w wielu wariantach, różniących się przede wszystkim rozmiarami i dodatkowym wyposażeniem. Nic więc nie stoi… 15 listopada, 2022
Ekspozytory „5 w 1” – fokus na funkcjonalnośćZainspirowani indywidualnymi preferencjami Klientów stworzyliśmy zestaw ekspozytory reklamowe, które pozwalają na tworzenie dowolnych aranżacji. Poznaj szerokie możliwości postumentów X-Cube – systemu wystawienniczego Clever Frame®, który nadaje nowego znaczenia słowu „ekspozycja”. Nasi Klienci oczekują produktów, które… 14 listopada, 2022
Stoiska targowe – projekt w praktyceKażdy, kto chociaż raz uczestniczył w targach, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak trudne jest zaprojektowanie stoika, które będzie funkcjonalne, estetyczne, spójne z wizerunkiem firmy, a jednocześnie skutecznie przyciągające uwagę. Promowanie firmy, marki czy… 10 listopada, 2022
Standy reklamowe – mobilna wizytówka Twojej firmyStandy reklamowe są wielozadaniowym narzędziem skutecznie wspierającym realizację strategii marketingowej, wizerunkowej i informacyjnej. Tego typu konstrukcje mają formę stojaków i występują w wielu kształtach oraz rozmiarach: od kompaktowych totemów, poprzez pełnowymiarowe ekspozytory faceboard, po duże… 9 listopada, 2022
Ekspozytory handlowe – sposób na prezentację drobnych przedmiotówAtrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie… 8 listopada, 2022
Multimedialne ścianki reklamowe – 5 powodów, dla których warto je wybraćMultimedialne ścianki reklamowe, zwane także pylonami, to stosunkowo proste konstrukcje, która pozwalają na szerokie możliwości zastosowania w celach marketingowych. Stanowią atrakcyjną formę reklamy wizualnej. Charakteryzują się niepowtarzalnym i nowoczesnym wyglądem, zapewniając przy tym łatwość montażu…. 7 listopada, 2022
Postumenty i gabloty – na targi i do sklepuZarówno postumenty, jak i gabloty to uniwersalne ekspozytory, które doskonale nadają się do prezentowania produktów o różnych kształtach i rozmiarach. Tego typu elementy wystawiennicze często stanowią wyposażenie nie tylko stoisk na eventy, ale też witryn… 4 listopada, 2022