Systemowe meble eventowe: lady recepcyjne, stanowiska barmańskie oraz stoiska promocyjne
Modułowe lady i bary to jeden z najczęstszych wyborów event managerów. Zostały zaprojektowane tak, aby były jak najbardziej funkcjonalne, a przy tym szybkie w montażu i efektowne. Ich konstrukcja pozwala na wielokrotne łączenie modułów bądź też używanie ich pojedynczo – z łatwością dostosujesz je do charakteru oraz rozmiaru każdego wydarzenia.
Największą zaletą oferowanych przez nas mebli eventowych jest możliwość dowolnej konfiguracji oraz bezproblemowego transportowania ich pomiędzy kolejnymi wydarzeniami. Według naszych obliczeń zakup tego typu modułowych systemów ekspozycyjnych zwraca się już po trzecim evencie (dot. zabudowy promocyjnej o średniej powierzchni około 20 m2). Biorąc pod uwagę profil Twojej firmy oraz rodzaj wydarzenia chętnie doradzimy, jakie systemy wystawiennicze warto dobrać do zestawu, aby stworzyć w pełni funkcjonalną aranżację eventową.