10 Maja 2022

Przykłady ekspozytorów i mebli reklamowych wielokrotnego zastosowania

Ekspozytory i meble reklamowe to jedne z popularniejszych konstrukcji wykorzystywanych przez firmy, które chcą przedstawiać swój asortyment na targach i innych eventach branżowych albo zadbać o to, aby był efektownie prezentowany w siedzibie przedsiębiorstwa. Na rynku dostępnych jest wiele różnych rozwiązań, jeśli chodzi o takie konstrukcje. Jeszcze jakiś czas temu dużą popularnością cieszyły się głównie jednorazowe produkty. Jednak z uwagi na to, że tego typu wydarzenia odbywają się stosunkowo często, a coraz więcej firm stara się działać w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, pojawia się rosnące zainteresowanie wielorazowymi artykułami. Na które warto zwracać uwagę?

Przykłady ekspozytorów i mebli reklamowych wielokrotnego zastosowania

W jakie ekspozytory reklamowe warto zainwestować?


Różnego rodzaju eventy branżowe stają się coraz popularniejszą formą na promocję firmy i pozyskanie nowych klientów. Aby skutecznie zaprezentować wówczas swój asortyment, trzeba zadbać o odpowiednią ekspozycję. Jednym z produktów, które wówczas mogą się przydać, są ekspozytory reklamowe. Z uwagi na to, że przedsiębiorcy zwykle korzystają z takich rozwiązań wielokrotnie, dobrze zainwestować w konstrukcje, które można wiele razy montować, rozmontowywać i transportować.

Przykładem są meble sklepowe, czyli różnego rodzaju regały, lady czy wyspy. Wybierając je, dobrze zwrócić uwagę na to, aby były modułowe i dawały możliwość tworzenia różnych konfiguracji. Dzięki temu zawsze można je dopasować do przestrzeni, a także wykorzystywać w siedzibie firmy. Dobrym wyborem będą też podesty do prezentacji produktów albo małe standy promocyjne.

Jakie inne meble reklamowe można wykorzystywać wielokrotnie?


Do mebli reklamowych wielokrotnego zastosowania zaliczamy wszystkie te, które są wykonane z dobrej jakości materiałów. Mowa tutaj na przykład o konstrukcjach z trwałego aluminium, uzupełnionych o wypełnienia z PCV, pleksi, forniru czy drewna. Dobrym wyborem będą na przykład małe stoiska targowe, które z pewnością znajdą zastosowanie na większości imprez branżowych i pozwolą na skuteczne przedstawienie oferty firmy.

W razie potrzeby można je doposażyć w półki, drzwi, gabloty czy ulotkownik, który z pewnością przyda się również podczas eksponowania produktów w sklepie czy innej siedzibie przedsiębiorstwa. Jeśli chodzi o meble reklamowe wielokrotnego zastosowania, to na uwagę zasługują też lady i bary eventowe, postumenty prezentacyjne oraz ścianki reklamowe.