14 Października 2020

Czy warto zainwestować w pylon multimedialny?

Pylon multimedialny to stosunkowo prosta konstrukcja, która pozwala na szerokie możliwości zastosowania w celach marketingowych. Stanowi prestiżową formę reklamy wizualnej. Charakteryzuje się niepowtarzalnym i nowoczesnym wyglądem, zapewniając przy tym łatwość montażu.

Czy warto zainwestować w pylon multimedialny?

Pylony to istotny punkt w naszej ofercie. Zapewniamy multimedialne, wolnostojące nośniki reklamy i treści informacyjnych do wielokrotnego, wszechstronnego zastosowania. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem funkcjonalnego i niezawodnego nośnika reklamowego, koniecznie powinieneś poznać argumenty przemawiające za zastosowaniem pylonów multimedialnych.

5 powodów, dla których warto wybrać pylon multimedialny

     

  1. Szerokie możliwości zastosowania. Jest to bardzo uniwersalny nośnik reklamy, który jednocześnie daje szerokie możliwości personalizacji i dostosowania do aktualnych potrzeb reklamowych firmy. Może być użyty nie tylko w siedzibie firmy czy punkcie handlowym, ale również na różnorodnych wydarzeniach branżowych, jak konferencje, targi, spotkania biznesowe itd.
  2.  

  3. Prosty rebranding. Niewiele jest nośników reklamy, które dają możliwość tak prostego rebrandingu. Oferowane przez nas systemy wyposażone są w magnetyczne panele graficzne, dzięki którym można błyskawicznie zmienić treść przekazu marketingowe.
  4.  

  5. Trwałość i wytrzymałość. Nasze pylony multimedialne są projektowane i wykonywane nie tylko z myślą o szerokim zastosowaniu reklamowym, ale również z dbałością o wysoką jakość konstrukcji. Zostały wykonane z aluminiowych elementów, dlatego też zapewniają trwałość, a jednocześnie lekkość. Pylony są wytrzymałe i solidne, dlatego też z powodzeniem nadają się do wielokrotnego użycia i posłużą ci przez długi czas do różnorodnych celów.
  6.  

  7. Prosty montaż. Montaż pylonów multimedialnych jest banalnie prosty. Jesteś w stanie przygotować konstrukcję szybko i bez konieczności stosowania specjalnych narzędzi. Dzięki temu jest to system, który świetnie nadaje się do zastosowania również poza siedzibą firmy, np. podczas targów.
  8.  

  9. Możliwość stworzenia ścian multimedialnych. Pylony mogą być używane pojedynczo jako wolnostojące ścianki reklamowe, ale nadają się też do zastosowania jako uzupełnienie większej zabudowy, np. stoiska targowego. Można z nich tworzyć efektowne ściany multimedialne.