Clever Frame inspiruje

Wskazówki, inspiracje, wiadomości. Dowiedz się więcej o kierunkach rozwoju branży wystawienniczej.

09 Marca 2021
Ekspozytory produktowe a rebranding

Rebranding, czyli modyfikacja wizerunku firmy, może być podyktowany wieloma czynnikami, np. wprowadzeniem innowacyjnej oferty, koniecznością uwspółcześnienia marki, uzależnieniem od sezonowości. Rebranding to zawsze przedsięwzięcie zakrojone na szeroką skalę, wymagające koordynowania wielu procesów równocześnie – zwykle zmiana...

12 Stycznia 2021
Jakie meble wystawiennicze i ekspozytory produktowe sprawdzą się w działalności sezonowej?

Prowadzenie działalności sezonowej to duże wyzwanie nie tylko pod względem biznesowym, ale również marketingowym, związanym z ekspozycją asortymentu i udziałem firmy w eventach. Zarówno nośniki treści reklamowych oraz informacyjnych, jak i wszystkie meble wystawiennicze powinny być łatwe w przechowywaniu, lekkie i niestwarzające...

15 Grudnia 2020
W co warto wyposażyć pop-up store?

Pop-up store to sklepy tymczasowe, które powstają w najpopularniejszych w danym mieście miejscach, np. przy deptakach w nadmorskich kurortach, w największych galeriach handlowych czy w pobliżu obiektów, na których organizowane są duże wydarzenia sportowe lub kulturalne. Sklepy czasami zostają zamknięte zaledwie po kilku dniach,...

16 Listopada 2020
Jak optymalizować koszty związane z organizacją stoiska na event?

Budowa stoiska na targi, szkolenia czy konferencje może wiązać się ze sporymi kosztami. Przed dużym wyzwaniem stoją zwłaszcza osoby, które planują aktywnie uczestniczyć w kilku wydarzeniach, odbywających się w różnych miejscach. Szukanie oszczędności podczas projektowania stoisk eventowych to w takiej sytuacji świetny pomysł,...

02 Listopada 2020
Najlepsze sposoby na prezentowanie niewielkich i średnich produktów

Atrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie obiektu handlowego, czy podczas eventu branżowego. W tym wpisie przedstawimy...

29 Października 2020
Jakie ekspozytory produktowe warto umieścić na wyspie typu shop-in-shop?

Oczekiwania klientów względem aranżacji wystawienniczych są obecnie bardzo wysokie. Dla naszej firmy jest to wyzwanie, które podejmujemy z ogromną satysfakcją. Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom, opracowaliśmy ekspozytory produktowe, które pozwalają na szerokie możliwości zastosowania. Doskonale sprawdzą się między innymi na...

28 Października 2020
Zakup czy wynajem mebli na eventy? Które rozwiązanie jest bardziej korzystne?

Wystawy, targi, imprezy branżowe, konferencje — jest wiele eventów, w trakcie których Twoja firma ma okazję się zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Każda taka okazja wymaga zastosowania mebli wystawienniczych, które pozwolą na atrakcyjną ekspozycję produktów, czy oferty usługowej. Czy i kiedy korzystny będzie zakup takich...

27 Października 2020
Przepierzenia reklamowe jako najlepszy sposób na podział przestrzeni

Przepierzenie to sposób na subtelne podzielenie przestrzeni we wnętrzu. Dzieli pomieszczenie na dwie lub więcej stref, bez konieczności całkowitego zamknięcia. Jest to szczególnie często wykorzystywany sposób podziału przestrzeni sprzedażowych, który dodatkowo wyróżnia się licznymi walorami estetycznymi. Doskonale nadaje się do...