Clever Frame inspiruje

Wskazówki, inspiracje, wiadomości. Dowiedz się więcej o kierunkach rozwoju branży wystawienniczej.

02 Listopada 2020
Najlepsze sposoby na prezentowanie niewielkich i średnich produktów

Atrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie obiektu handlowego, czy podczas eventu branżowego. W tym wpisie przedstawimy...

29 Października 2020
Jakie ekspozytory produktowe warto umieścić na wyspie typu shop-in-shop?

Oczekiwania klientów względem aranżacji wystawienniczych są obecnie bardzo wysokie. Dla naszej firmy jest to wyzwanie, które podejmujemy z ogromną satysfakcją. Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom, opracowaliśmy ekspozytory produktowe, które pozwalają na szerokie możliwości zastosowania. Doskonale sprawdzą się między innymi na...

28 Października 2020
Zakup czy wynajem mebli na eventy? Które rozwiązanie jest bardziej korzystne?

Wystawy, targi, imprezy branżowe, konferencje — jest wiele eventów, w trakcie których Twoja firma ma okazję się zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Każda taka okazja wymaga zastosowania mebli wystawienniczych, które pozwolą na atrakcyjną ekspozycję produktów, czy oferty usługowej. Czy i kiedy korzystny będzie zakup takich...

27 Października 2020
Przepierzenia reklamowe jako najlepszy sposób na podział przestrzeni

Przepierzenie to sposób na subtelne podzielenie przestrzeni we wnętrzu. Dzieli pomieszczenie na dwie lub więcej stref, bez konieczności całkowitego zamknięcia. Jest to szczególnie często wykorzystywany sposób podziału przestrzeni sprzedażowych, który dodatkowo wyróżnia się licznymi walorami estetycznymi. Doskonale nadaje się do...

26 Października 2020
Projektowanie stoisk targowych w praktyce. O czym nie można zapomnieć?

Każdy, kto chociaż raz uczestniczył w targach, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak trudne jest zaprojektowanie stoika, które będzie funkcjonalne, estetyczne, spójne z wizerunkiem firmy, a jednocześnie skutecznie przyciągające uwagę. Promowanie firmy, marki czy produktu poprzez udział w wydarzeniach branżowych to dla wielu...

22 Października 2020
Kompendium wiedzy o marketingu outdoor

Marketing outdoor znany jest jako reklama zewnętrzna. I chociaż w ostatnich dekadach powstało wiele różnorodnych form reklamy, na czele z marketingiem internetowym, outdoor wciąż ma ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Okazuje się, że nawet połowa firm, w tym nie tylko duże, ale również małe i mikro przedsiębiorstwa, korzystają z...

21 Października 2020
2 sposoby na zaprojektowanie oryginalnego stoiska na targi: elementy podświetlane i multimedialne

Stoisko na targach to przede wszystkim rodzaj zabudowy, który umożliwia zaprezentowanie odbiorcom produktu lub oferty firmy podczas różnorodnych wydarzeń o charakterze biznesowym. Rozwiązań architektonicznych w tym zakresie jest obecnie bardzo wiele, dlatego ta prosta próba zdefiniowania stoiska targowego okazuje się...

19 Października 2020
Jak spersonalizować stoisko wystawiennicze na evencie branżowym?

Wydarzenia branżowe, takie jak np. targi, to dla większości firm najlepsza okazja, aby zaprezentować firmę — profil jej działalności i ofertę — szerokiemu gronu odbiorców. To doskonały sposób na wsparcie wizerunku marki, a także w wielu przypadkach podniesienie poziomu sprzedaży. Jednak każdy taki event wymaga solidnego...