Wskazówki, inspiracje, wiadomości. Dowiedz się więcej o kierunkach rozwoju branży wystawienniczej.
Prowadzenie działalności sezonowej to duże wyzwanie nie tylko pod względem biznesowym, ale również marketingowym, związanym z ekspozycją asortymentu i udziałem firmy w eventach. Zarówno nośniki treści reklamowych oraz informacyjnych, jak i wszystkie meble wystawiennicze powinny być łatwe w przechowywaniu, lekkie i niestwarzające...
Pop-up store to sklepy tymczasowe, które powstają w najpopularniejszych w danym mieście miejscach, np. przy deptakach w nadmorskich kurortach, w największych galeriach handlowych czy w pobliżu obiektów, na których organizowane są duże wydarzenia sportowe lub kulturalne. Sklepy czasami zostają zamknięte zaledwie po kilku dniach,...
Budowa stoiska na targi, szkolenia czy konferencje może wiązać się ze sporymi kosztami. Przed dużym wyzwaniem stoją zwłaszcza osoby, które planują aktywnie uczestniczyć w kilku wydarzeniach, odbywających się w różnych miejscach. Szukanie oszczędności podczas projektowania stoisk eventowych to w takiej sytuacji świetny pomysł,...
Atrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie obiektu handlowego, czy podczas eventu branżowego. W tym wpisie przedstawimy...
Oczekiwania klientów względem aranżacji wystawienniczych są obecnie bardzo wysokie. Dla naszej firmy jest to wyzwanie, które podejmujemy z ogromną satysfakcją. Wychodząc naprzeciw różnym potrzebom, opracowaliśmy ekspozytory produktowe, które pozwalają na szerokie możliwości zastosowania. Doskonale sprawdzą się między innymi na...
Wystawy, targi, imprezy branżowe, konferencje — jest wiele eventów, w trakcie których Twoja firma ma okazję się zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Każda taka okazja wymaga zastosowania mebli wystawienniczych, które pozwolą na atrakcyjną ekspozycję produktów, czy oferty usługowej. Czy i kiedy korzystny będzie zakup takich...
Przepierzenie to sposób na subtelne podzielenie przestrzeni we wnętrzu. Dzieli pomieszczenie na dwie lub więcej stref, bez konieczności całkowitego zamknięcia. Jest to szczególnie często wykorzystywany sposób podziału przestrzeni sprzedażowych, który dodatkowo wyróżnia się licznymi walorami estetycznymi. Doskonale nadaje się do...
Każdy, kto chociaż raz uczestniczył w targach, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak trudne jest zaprojektowanie stoika, które będzie funkcjonalne, estetyczne, spójne z wizerunkiem firmy, a jednocześnie skutecznie przyciągające uwagę. Promowanie firmy, marki czy produktu poprzez udział w wydarzeniach branżowych to dla wielu...