24 Lutego 2021

Stoisko eventowe jako wizytówka firmy. Jak efektownie wyeksponować swoją ofertę?

Eventy branżowe to jedna z najlepszych okazji do wypromowania swojego biznesu i dotarcia z ofertą do nowych klientów. Priorytetem każdego przedsiębiorcy powinno być więc świetne przygotowanie się do tego typu wydarzeń, przy czym kluczowe znaczenie ma nie tylko atrakcyjność produktów, ale również umiejętne zaprezentowanie asortymentu. W promocji pomoże dobrze zaprojektowane stoisko eventowe. Co musi się w nim znaleźć, by wzbudzało zainteresowanie i zarazem było funkcjonalne?

Stoisko eventowe jako wizytówka firmy. Jak efektownie wyeksponować swoją ofertę?

Nowoczesne systemy stoisk targowych

Podstawą stoiska ekspozycyjnego są doskonałej jakości moduły wystawiennicze. Doskonałą jakość należy rozumieć jako możliwość łatwego montażu i demontażu, przechowywania i transportu, a także łączenia poszczególnych elementów w różne kompozycje (moduły). Całość powinna być elastyczna w modyfikacji, dzięki czemu stoisko będzie można łatwo zbudować w dowolnym pomieszczeniu, podczas różnych eventów. Jednocześnie trzeba zapewnić pracownikom i klientom przestrzeń wygodną do rozmów oraz oglądania produktów. Nie można również zapomnieć o ciekawym designie i spersonalizowaniu wszelkich grafik. Wydawać by się mogło, że takie stoisko jest niezwykle trudne do zaprojektowania, tymczasem nowoczesne zabudowy targowe spełniają wszystkie te wymagania i jednocześnie często są dostępne w gotowych konfiguracjach, umożliwiających złożenie wielu stoisk za pomocą tych samych części.

Ekspozytory starannie dopasowane do oferty

Meble wystawiennicze muszą być dobrze dopasowane do asortymentu – należy wykorzystać całą przestrzeń stoiska i nie można zmarnować jej np. na za duże czy niefunkcjonalne ekspozytory. Wybór tego typu elementów jest tak szeroki, że żadna firma nie powinna mieć problemów ze znalezieniem rozwiązania skrojonego na miarę swojej oferty. Zawsze można też zlecić zaprojektowanie stoiska specjalistom. Na stoisku eventowym na pewno nie może zabraknąć postumentów oraz pylonów – pierwsze umożliwiają atrakcyjne wyeksponowanie przedmiotów, drugie stanowią znakomity nośnik treści marketingowych i informacyjnych. Świetnym pomysłem jest zainwestowanie w pylony multimedialne, za pomocą których można w interesujący sposób przedstawić klientom całą ofertę, cennik czy misję firmy. Natomiast idealne miejsce do rozmów można wygospodarować nawet na niewielkiej przestrzeni dzięki mobilnym kapsułom reklamowym.

Innowacyjne zabudowy eventowe sprzyjają skutecznej realizacji strategii marketingowych i informacyjnych. Co ważne, inwestycję w takie systemy wystawiennicze należy rozpatrywać w perspektywie długoterminowej – wydatek nie będzie poniesiony w związku z jednorazową okazją, lecz pozwoli z sukcesem reklamować firmę również na przyszłych eventach.