20 Marca 2022

Zalety bezobsługowych stoisk targowych i konferencyjnych

Stoiska eventowe stanowią ważną wizytówkę firmy – to właśnie zabudowy targowe oraz konferencyjne mają przyciągnąć uwagę uczestników wydarzenia i przekonać ich do zapoznania się z proponowaną ofertą. Dobre pierwsze wrażenie zagwarantuje jedynie starannie dopracowane stoisko, które będzie zarówno funkcjonalne, jak i interesujące pod względem wizualnym. Przedsiębiorcy chcący umocnić swoje strategie marketingowe i komunikacyjne poprzez przygotowanie profesjonalnej zabudowy eventowej mogą śmiało postawić na nowoczesne rozwiązania, w tym bezobsługowe moduły wystawiennicze.

Zalety bezobsługowych stoisk targowych i konferencyjnych

Funkcjonalne i efektowne infopunkty na eventy


W roli małego, całkowicie bezobsługowego stoiska targowego albo konferencyjnego doskonale sprawdzą się multimedialne pylony. Tego typu infopunkty pozwalają w atrakcyjny i, co równie ważne, czytelny sposób zaprezentować potencjalnym klientom wszystkie kluczowe informacje na temat firmy oraz jej produktów i usług.

Tradycyjne pylony stanowią głównie narzędzie informacyjne, jednak dzięki ekranom takie konstrukcje stają się skuteczne również pod względem marketingowym i wizerunkowym. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, warto zadbać o oryginalną formę przekazywania treści – materiały audio i wideo wzbudzą większe zaciekawienie niż klasyczne prezentacje.

Dlaczego warto zainwestować w multimedialne infopunkty?


Osoby rozważające zainwestowanie w multimedialne infopunkty powinny wziąć pod uwagę dwie zasadnicze kwestie – pierwsza dotyczy bardzo dużego potencjału promocyjnego i informacyjnego tego typu konstrukcji, druga natomiast wiąże się z optymalizacją kosztów. Takie ekspozytory są w pełni bezobsługowe, dlatego po zakupie nie trzeba ponosić kolejnych wydatków.

Ekrany mogą nieprzerwanie działać przez wiele godzin, zapewniając klientom możliwość zapoznania się z najpotrzebniejszymi informacjami o firmie, jej asortymencie, cenniku usług itp. Poza tym w razie zmiany oferty (a nawet rebrandingu) pylony multimedialne wciąż będą mogły z sukcesem wspierać nowe strategie biznesowe – jednorazowa inwestycja będzie więc procentowała w przyszłości, nie generując jednocześnie żadnych dodatkowych kosztów.

Ponadto już na etapie projektowania multimedialnych infopunktów warto wyposażyć je w różnego rodzaju akcesoria uzupełniające, które pozytywnie wpłyną na funkcjonalność całego stoiska. Oświetlenie LED, ulotkowniki bądź półki, nie podnoszą znacząco ceny pylonów, a zarazem mocno zwiększają ich działanie marketingowe i informacyjne.