10 Stycznia 2022

Przydatne informacje o kasetonach reklamowych

Za pomocą kasetonów reklamowych można szybko wzmocnić każdą strategię promocyjną czy sprzedażową. Tego typu ekspozytory są dostępne w wielu wariantach, różniących się przede wszystkim rozmiarami i dodatkowym wyposażeniem. Nic więc nie stoi na przeszkodzie, by spersonalizować wygląd kasetonów i maksymalnie dopasować go zarówno do wizerunku marki, jak i przestrzeni wystawowej lub handlowej.

Przydatne informacje o kasetonach reklamowych
Jak wyglądają kasetony reklamowe?

Kasetony to nośniki informacji charakteryzujące się wielokierunkowym zastosowaniem – te lekkie ścianki wystawiennicze można umieszczać wewnątrz pomieszczeń oraz na zewnątrz budynku, np. przed wejściem do lokalu. Podstawowym elementem takich ekspozytorów jest rama wykonana z anodowanego aluminium, która nie waży dużo, a zarazem gwarantuje całej konstrukcji stabilność i solidność.

Podczas projektowania kasetonów najwięcej uwagi należy poświęcić wypełnieniu – aby kasetony były skuteczne sprzedażowo i marketingowo, muszą wyróżniać się na tle konkurencji i być atrakcyjne wizualnie. O tekstach i grafikach, które powinny znaleźć się na wypełnieniu, zawsze decyduje klient. Na kasetonach można umieścić dowolną treść, dotyczącą np. bieżącej kampanii promocyjnej albo ogólnych informacji o firmie, ponadto takie ekspozytory mogą pełnić funkcję ścianek do zdjęć na stoiskach na targi i konferencje.

Najważniejsze zalety kasetonów reklamowych

Kasetony reklamowe są wielofunkcyjne i idealnie komponują się z każdą przestrzenią, lecz to nie ich jedyne zalety. Wśród innych atutów tego typu ekspozytorów można wymienić:

  • łatwy montaż – ścianki Clever Frame zostały zaprojektowane tak, by do ich złożenia nie były potrzebne żadne narzędzia;
  • kompatybilność z akcesoriami uzupełniającymi – w roli wyposażenia dodatkowego kasetonów świetnie sprawdzi się oświetlenie LED. Dobrym pomysłem jest także dokupienie elementów multimedialnych;
  • wymienne panele graficzne – wypełnienie w kasetonach może być wykonane z różnych materiałów. To rewelacyjna propozycja dla osób szukających ekspozytorów, które można łatwo modyfikować (w razie rozszerzenia oferty wystarczy zamówić nowy wkład, bez konieczności kupowania kolejnej ramy).
Chociaż mogłoby się wydawać, że kasetony reklamowe nie mają dużego potencjału marketingowego, w rzeczywistości to jedne z najpopularniejszych ekspozytorów. Ze względu na atrakcyjną cenę oraz możliwość szerokiej personalizacji takie produkty stanowią odpowiedni wybór zarówno dla firm z sektora MŚP, jak i dla korporacji.