02 Listopada 2020

Najlepsze sposoby na prezentowanie niewielkich i średnich produktów

Atrakcyjna ekspozycja produktu to jeden z kluczowych elementów działań wspierających skuteczną sprzedaż. Rozwiązania, mające na celu zaprezentowanie towaru, powinny łączyć w sobie funkcjonalność i estetykę — bez względu na to, czy stosowane są na terenie obiektu handlowego, czy podczas eventu branżowego. W tym wpisie przedstawimy ciekawe sposoby na ciekawe wyeksponowanie produktów niewielkich i średnich.

Najlepsze sposoby na prezentowanie niewielkich i średnich produktów

Produkty o małych i średnich gabarytach wymagają stosownej ekspozycji

Małe i średnie produkty wymagają nieszablonowej prezentacji. Aby ich niewielkie gabaryty zostały odpowiednio wyeksponowane, konieczna jest harmonijna organizacja przestrzeni, a jednocześnie zastosowanie rozwiązań, które podkreślą ich charakter i dodatkowo zwrócą na nie uwagę potencjalnych odbiorców. Dlatego właśnie powstał system ekspozycyjny 3D Frame. 3D Frame wyróżnia się minimalistycznym, industrialnym designem, dzięki czemu idealnie komponuje się z niemal każdym rodzajem produktu. Zastosowane panele graficzne i ramy w bogatej kolorystyce RAL pozwalają na kompletną personalizację oraz odzwierciedlenie identyfikacji wizualnej marki. Oprócz tego 3D Frame daje wiele możliwości rekonfiguracji, np. zmiany kształtu, ilości półek czy też użytych akcesoriów (np. szuflad, szafek, wieszaków na ubrania, innych urządzeń mobilnych itd.).

Kolejne rozwiązanie z zakresu prezentacji małych i średnich produktów to mobilne postumenty i gabloty. Mogą być dowolnie modyfikowane, adekwatnie do indywidualnych potrzeb, a także wzbogacane o dodatkowe elementy, np. podświetlenie czy też spersonalizowane grafiki. Są lekkie, szybkie w montażu, a dzięki wymiennym panelom graficznym dają wiele możliwości personalizacji.

Ciekawą propozycję stanowią też kapsuły, czyli wyspy reklamowe do prezentacji produktów oraz aranżacji przestrzeni wystawowej i informacyjnej. To najlepszy sposób na stworzenie funkcjonalnej wyspy typu shop in shop. Pozwalają na stworzenie unikalnej przestrzeni ekspozycyjnej dla twoich produktów o niewielkich gabarytach.