12 Stycznia 2021

Jakie meble wystawiennicze i ekspozytory produktowe sprawdzą się w działalności sezonowej?

Prowadzenie działalności sezonowej to duże wyzwanie nie tylko pod względem biznesowym, ale również marketingowym, związanym z ekspozycją asortymentu i udziałem firmy w eventach. Zarówno nośniki treści reklamowych oraz informacyjnych, jak i wszystkie meble wystawiennicze powinny być łatwe w przechowywaniu, lekkie i niestwarzające problemów podczas montażu. Ważne jest także wybieranie ekspozytorów sprzyjających procesowi rebrandingu. Na jakie produkty najlepiej postawić?

Jakie meble wystawiennicze i ekspozytory produktowe sprawdzą się w działalności sezonowej?


Mobilne i modułowe systemy wystawiennicze

Osoby organizujące np. sezonowe wyspy w galeriach handlowych powinny zainteresować się zwłaszcza nowoczesnymi, modułowymi systemami wystawienniczymi. Szczególną uwagę warto poświęcić rozwiązaniom, które pozwalają zaprojektować nawet kilkadziesiąt stoisk za pomocą stałego zestawu elementów, mieszczącego się w jednym kartonie. Takie stoiska są zarówno modułowe, jak i mobilne, w związku z czym można je łatwo dostosować do dowolnego wnętrza. W przypadku działalności sezonowych ma to bardzo duże znaczenie – przestrzeń ekspozycyjna może być za każdym razem inna, a stoisko zawsze będzie idealnie się z nią komponowało.

Kasetony z tekstylnym wypełnieniem

Następną ciekawą propozycję stanowią kasetony reklamowe z wymiennymi wypełnieniami oraz podobne do nich panele ekspozycyjne. Tego typu produkty pozwalają oszczędzić czas i pieniądze, ponadto ich ważną zaletą jest to, że zajmują mało miejsca i można je bez problemu przechować między eventami. Wytrzymała tkanina z poliestru przetrwa w nienagannym stanie wiele sezonów, ponieważ po każdym zawieszeniu działalności wypełnienie można wyprać i odświeżyć. Jeśli natomiast oferta firmy zmieni się między kolejnymi otwarciami, żadnego kłopotu nie sprawi wymiana wypełnienia na inne. Wówczas nie trzeba zamawiać całej konstrukcji – wystarczy kupić wyłącznie wkład. Takie przedsięwzięcie nie jest ani czasochłonne, ani kosztowne, w przeciwieństwie do zaopatrywania firmy w nowe ekspozytory.

W przypadku działalności sezonowej wszelkie narzędzia służące do realizacji kampanii marketingowych i eventowych powinny stwarzać możliwość elastycznego dostosowania ich do bieżących potrzeb firmy. Ważne są też kwestie logistyczne. Najlepiej więc wybierać systemy wystawiennicze do samodzielnego, szybkiego montażu.