Stoisko targowe - jak zaciekawić nim klientów?

Jednym z ważniejszych powodów udziału przedsiębiorstw w targach i innych eventach branżowych jest chęć pozyskania nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Jednak biorąc pod uwagę fakt, jak duża jest konkurencja, niezbędne jest podjęcie niestandardowych działań, które skutecznie zwrócą uwagę odbiorców na stoisko targowe. Bardzo ważny jest na przykład sposób prezentacji produktów. Właśnie dlatego warto dobrać stoiska wystawiennicze w taki sposób, aby na to pozwalały. Jakie elementy pozwolą na zwiększenie ich skuteczności marketingowej?

Czym powinno się wyróżniać skuteczne stoisko targowe?

Klientom, którzy odwiedzają naszą firmę z zabudowami targowymi we Wrocławiu czy Warszawie, zwykle zależy na tym, aby wybrane rozwiązania były trwałe i służyły im wielokrotnie, a do tego skutecznie przyciągały uwagę nowych klientów i pomagały w zwiększeniu sprzedaży. Właśnie dlatego proponując im zabudowy targowe, standy promocyjne czy inne systemy reklamowe, zwracamy uwagę na to, że powinny być wykonane z dobrej jakości materiałów.

Mowa tutaj przede wszystkim o aluminium, PCV, plexi, fornirze czy drewnie i skórze. Oprócz tego dobrze sięgać po akcesoria, które są malowane proszkowo. Wybór takich rozwiązań to nie tylko inwestycja na lata, ale przede wszystkim gwarancja wywarcia dobrego wrażenia na odbiorcach. Dzieje się tak, ponieważ meble wykonane z takich tworzyw są nie tylko solidne, ale również estetyczne i stanowią wizytówkę przedsiębiorstwa.

Jak powinno wyglądać skuteczne marketingowo stoisko targowe?

Wiemy już, z jakich materiałów powinno być wykonane stoisko targowe, aby było trwałe, a zarazem estetyczne. Oprócz tego dobrze też zadbać o to, aby konstrukcja ścianek reklamowych czy standów promocyjnych składała się z takich elementów, które podniosą skuteczność marketingową. Mowa tutaj na przykład o ulotkownikach. Specjalne miejsce do umieszczenia materiałów promocyjnych może okazać się przydatne w sytuacji, w której odwiedzający stoisko będą zainteresowani ofertą firmy i zechcą zapoznać się z asortymentem po zakończeniu wydarzenia. Kolejną kwestią są różnego rodzaju półki, które pomogą w zachowaniu porządku i skutecznej ekspozycji produktów.

Warto również zastanowić się nad inwestycją w oświetlenie, które sprawia, że stoisko prezentuje się ciekawiej i zwraca uwagę większej liczby osób. Właściciele firm często decydują się na lampy LED. Oprócz tego dobrze też przemyśleć wyposażenie stoiska wystawienniczego w różnego rodzaju elektronikę. Mowa tutaj na przykład o uchwycie na telewizor czy przestrzeni na tablety, dzięki którym potencjalni klienci będą mogli się zapoznać z ofertą wystawcy w niezwykle popularny i wygodny sposób, czyli oglądając krótkie spoty reklamowe albo prezentację o firmie.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    SHOWROOM - czytaj online
    Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
    Czytaj online
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram