09 Marca 2021

Ekspozytory produktowe a rebranding

Rebranding, czyli modyfikacja wizerunku firmy, może być podyktowany wieloma czynnikami, np. wprowadzeniem innowacyjnej oferty, koniecznością uwspółcześnienia marki, uzależnieniem od sezonowości. Rebranding to zawsze przedsięwzięcie zakrojone na szeroką skalę, wymagające koordynowania wielu procesów równocześnie – zwykle zmiana polega nie tylko na odświeżeniu logo, ale też zaprojektowaniu nowej strategii komunikacyjnej, struktury stanowiskowej, kampanii sprzedażowej. Dużym ułatwieniem podczas wprowadzania tych procesów mogą być ekspozytory produktowe i moduły wystawiennicze wyposażone w wymienne elementy graficzne.

Ekspozytory produktowe a rebranding

Kasetony reklamowe z wypełnieniem tekstylnym

W kasetony z wymiennymi wypełnieniami powinni zainwestować wszyscy przedsiębiorcy, którzy cenią długofalowe, bezpieczne inwestycje. Tego typu kasetony reklamowe doskonale sprawdzają się również w firmach działających sezonowo. Stabilny, wytrzymały stelaż to najważniejsza część kasetonu, na której należy umieścić wypełnienie tekstylne. Stelaż jest niezbędnym elementem konstrukcji, natomiast wypełnienie tekstylne można szybko wymienić – nie ma więc problemu, gdy wkład ulegnie uszkodzeniu lub wymaga odświeżenia. Poza tym w razie rebrandingu wystarczy jedynie kupić nowe wypełnienie, dzięki czemu można zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze. Kasetony reklamowe z wymiennym wkładem są uniwersalnym produktem, na którym można polegać w różnych warunkach biznesowych i który zawsze idealnie komponuje się ze strategiami wizerunkowo-marketingowymi, także w trudnym dla firmy okresie ich modyfikowania.

Modułowe meble wystawiennicze z panelami graficznymi

Kolejnym świetnym rozwiązaniem dla firm planujących rebranding są nowoczesne zabudowy handlowe i targowe wyposażone w wymienne panele ekspozycyjne. Modułowe meble wystawiennicze doskonale wpisują się w dowolną przestrzeń, ponieważ z jednego kompletu elementów można zaprojektować nawet kilkadziesiąt stoisk wystawowych, sprzedażowych czy konferencyjnych. Ponadto dużym atutem takich systemów jest łatwy montaż oraz możliwość przewiezienia całego stoiska (po złożeniu) w samochodzie osobowym.

Poszczególne moduły mogą składać się np. z postumentów, gablot, ścianek bądź regałów, a każda część może być wyposażona w wymienne panele. Podczas projektowania stoiska wystarczy tylko wybrać ramy w odpowiednich rozmiarach, z kolei wkłady do nich można dowolnie wymieniać. Jeśli firma zmieniła logo albo asortyment, nie trzeba zamawiać całego stoiska – należy kupić jedynie panel z nową grafiką, dla większego urozmaicenia można też zdecydować się na inny materiał, np. panel z efektem lustra zamiast prostego modelu z PCV. Panele są mocowane do ram za pomocą taśm magnetycznych albo rzepowych, dlatego ich wymiana jest banalnie prosta.

Ekspozytory i moduły wystawiennicze umożliwiające zmianę szaty graficznej bez ponoszenia wysokich kosztów to produkty, na które warto zdecydować się już na etapie projektowania pierwszego stoiska eventowego czy witryny sklepowej. Funkcjonalne systemy wystawowe można potraktować jako zabezpieczenie na przyszłość – gdy modyfikacja wizerunku firmy stanie się koniecznością, wymienne elementy graficzne (panele, wkłady tekstylne) znacznie ułatwią przeprowadzenie całego procesu rebrandingu.