Tryb pracy: praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej
Miejsce pracy: siedziba Clever Frame, ul. Grota - Roweckiego 203, 52-214 Wrocław
Twój zakres obowiązków
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem z obszaru B2B;
diagnozowanie potrzeb i doradztwo klientom biznesowym w zakresie budowania ich wizerunku podczas kontaktu z klientami, kontrahentami, współpracownikami;
umawianie spotkań dla Key Account Managera;
dbanie o kalendarz Key Account Managera;
raportowanie osiąganych wskaźników;
ścisła współpraca z działem handlowym.
Nasze wymagania
doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem w obszarze call center: obsługa klienta/sprzedaż/windykacja/umawianie spotkań – warunek konieczny;
umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi;
wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta;
operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
znajomość technik prowadzenia telefonicznych negocjacji z klientem; chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju umiejętności.
Oferujemy
rozbudowany system premiowy;
możliwość dołączenia do firmy będącej liderem w swojej branży;
benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, PPK pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów;
po trzymiesięcznym okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony;
pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, w piątki 8-14:00, żeby mieć szybciej weekend 🙂
współtworzenie unikalnej linii biznesowej;
brak dress code’u.
Zainteresowała Cię ta oferta pracy?
Aplikuj kontaktując się z nami mailowo: damian.madej@cleverframe.com
Informacje podstawowe
Wynagrodzenie: 5000 - 9000 zł brutto / mies.
Poziom stanowiska: specjalista (Mid / Regular)
Forma zatrudnienia: umowa o pracę/umowa zlecenie
Wymiar pracy: pełny etat
Tryb pracy: praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej
Miejsce pracy: siedziba Clever Frame, ul. Grota - Roweckiego 203, 52-214 Wrocław
Twój zakres obowiązków
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem z obszaru B2B;
diagnozowanie potrzeb i doradztwo klientom biznesowym w zakresie budowania ich wizerunku podczas kontaktu z klientami, kontrahentami, współpracownikami;
umawianie spotkań dla Key Account Managera;
dbanie o kalendarz Key Account Managera;
raportowanie osiąganych wskaźników;
ścisła współpraca z działem handlowym.
Nasze wymagania
doświadczenie w zakresie kontaktu z klientem w obszarze call center: obsługa klienta/sprzedaż/windykacja/umawianie spotkań – warunek konieczny;
umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi;
wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta;
operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
znajomość technik prowadzenia telefonicznych negocjacji z klientem; chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju umiejętności.
Oferujemy
rozbudowany system premiowy;
możliwość dołączenia do firmy będącej liderem w swojej branży;
benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, PPK pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów;
po trzymiesięcznym okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony;
pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8-16:30, w piątki 8-14:00, żeby mieć szybciej weekend 🙂
współtworzenie unikalnej linii biznesowej;
brak dress code’u.
Zainteresowała Cię ta oferta pracy?
Aplikuj kontaktując się z nami mailowo: damian.madej@cleverframe.com
Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.