Specjalista ds. rozwoju i automatyzacji marketingu

Informacje podstawowe

Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B

Wymiar pracy: pełny etat

Tryb pracy: praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej

Miejsce pracy: siedziba Clever Frame, ul. Grota - Roweckiego 203, 52-214 Wrocław

|

Twój zakres obowiązków

  • Na tym stanowisku będziesz testerem, recenzentem i inicjatorem - dostaniesz od nas w dużej mierze wolną rękę i duże pole do popisu. Twoim zadaniem będzie ciągłe poszerzanie pakietu narzędzi do optymalizowania i automatyzowania zadań. Jeśli potrafisz połączyć marketing z technologią, a co za tym idzie - wyszukiwać i wdrażać rozwiązania, które w efektywny sposób pomogą nam zadbać o trafność naszych działań, zapraszamy do współpracy! Co dokładnie będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Tworzenie architektury rozwiązań wspierających marketing, w tym wyszukiwanie i testowanie narzędzi służących usprawnianiu procesów w omnikanałowym środowisku.

  • Identyfikowanie trendów oraz rekomendowanie rozwiązań służących skalowaniu, optymalizacji oraz automatyzacji różnego typu działań marketingowych.

  • Współpraca z Zespołem ds. działań digital marketingowych, w tym rekomendowanie potrzebnych zmian i usprawnień w tym obszarze.

  • Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie, chęć rozwoju kanałów wspierających sprzedaż - jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy i usprawnienia! 24 godziny na dobę! Choć nikt nie będzie do Ciebie dzwonił po godzinach pracy. 😉

|

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Orientacja w rozwiązaniach MarTech, AdTech oraz AI.

  • Doświadczenie w pracy z Google Ads/Google Analytics oraz znajomość aktualnych trendów i zmian w dziedzinie performance marketingu.

  • Analityczne podejście do wyników, przy jednoczesnym proponowaniu kreatywnych rozwiązań.

  • Ciągłe poszerzanie wiedzy i śledzenie trendów z zakresu marketingu internetowego / AI.

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

|

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze systemu CMS (WordPress).

  • Znajomość technik optymalizacji (SEO, testy A/B).  

  • Orientacja w narzędziach z obszaru lead nurturingu.

|

Oferujemy 

  • Bardzo dużą przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów.

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji (umowa o pracę/B2B - w zależności od Twoich preferencji).

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

  • Współpracę z multidyscyplinarnym zespołem  - nasz zespół budujemy tak, aby każdy z jego członków chciał poszerzać swoją wiedzę bez przymusu, a z zainteresowania danym tematem. Takie podejście pozwala nam dzielić się doświadczeniem i zyskiwać nowe kompetencje.

  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku - wiesz w jakim kierunku chcesz się rozwijać? Śmiało! Czekamy na Twoje pomysły!

  • Nieformalną kulturę organizacyjną oraz brak dress code'u.

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia i opieki medycznej.

  • Możliwość pracy zdalnej.

  • Sześciogodzinne piątki.

|

Zainteresowała Cię ta oferta pracy?

Aplikuj kontaktując się z nami mailowo: hr@cleverframe.com

W temacie wiadomości prosimy o podanie stanowiska, którego dotyczy Twoja aplikacja.

Informacje podstawowe

Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B

Wymiar pracy: pełny etat

Tryb pracy: praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej

Miejsce pracy: siedziba Clever Frame, ul. Grota - Roweckiego 203, 52-214 Wrocław

|

Twój zakres obowiązków

  • Na tym stanowisku będziesz testerem, recenzentem i inicjatorem - dostaniesz od nas w dużej mierze wolną rękę i duże pole do popisu. Twoim zadaniem będzie ciągłe poszerzanie pakietu narzędzi do optymalizowania i automatyzowania zadań. Jeśli potrafisz połączyć marketing z technologią, a co za tym idzie - wyszukiwać i wdrażać rozwiązania, które w efektywny sposób pomogą nam zadbać o trafność naszych działań, zapraszamy do współpracy! Co dokładnie będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Tworzenie architektury rozwiązań wspierających marketing, w tym wyszukiwanie i testowanie narzędzi służących usprawnianiu procesów w omnikanałowym środowisku.

  • Identyfikowanie trendów oraz rekomendowanie rozwiązań służących skalowaniu, optymalizacji oraz automatyzacji różnego typu działań marketingowych.

  • Współpraca z Zespołem ds. działań digital marketingowych, w tym rekomendowanie potrzebnych zmian i usprawnień w tym obszarze.

  • Proaktywne podejście do pracy, zaangażowanie, chęć rozwoju kanałów wspierających sprzedaż - jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy i usprawnienia! 24 godziny na dobę! Choć nikt nie będzie do Ciebie dzwonił po godzinach pracy. 😉

|

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Orientacja w rozwiązaniach MarTech, AdTech oraz AI.

  • Doświadczenie w pracy z Google Ads/Google Analytics oraz znajomość aktualnych trendów i zmian w dziedzinie performance marketingu.

  • Analityczne podejście do wyników, przy jednoczesnym proponowaniu kreatywnych rozwiązań.

  • Ciągłe poszerzanie wiedzy i śledzenie trendów z zakresu marketingu internetowego / AI.

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).

|

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze systemu CMS (WordPress).

  • Znajomość technik optymalizacji (SEO, testy A/B).  

  • Orientacja w narzędziach z obszaru lead nurturingu.

|

Oferujemy 

  • Bardzo dużą przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów.

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji (umowa o pracę/B2B - w zależności od Twoich preferencji).

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

  • Współpracę z multidyscyplinarnym zespołem  - nasz zespół budujemy tak, aby każdy z jego członków chciał poszerzać swoją wiedzę bez przymusu, a z zainteresowania danym tematem. Takie podejście pozwala nam dzielić się doświadczeniem i zyskiwać nowe kompetencje.

  • Dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku - wiesz w jakim kierunku chcesz się rozwijać? Śmiało! Czekamy na Twoje pomysły!

  • Nieformalną kulturę organizacyjną oraz brak dress code'u.

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia i opieki medycznej.

  • Możliwość pracy zdalnej.

  • Sześciogodzinne piątki.

|

Zainteresowała Cię ta oferta pracy?

Aplikuj kontaktując się z nami mailowo: hr@cleverframe.com

W temacie wiadomości prosimy o podanie stanowiska, którego dotyczy Twoja aplikacja.

Powiedz nam, czego potrzebujesz

Nasi projektanci oraz doradcy pomogą Ci znaleźć pomysł na Twój system wystawienniczy lub wspólnie dopracujecie Twoją wizję zabudowy promocyjnej. Zapraszamy do kontaktu.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Clever Frame Sp. z o.o. treści marketingowych (informacji handlowych) za pośrednictwem newslettera, w tym informacji o promocjach i ofertach specjalnych dotyczących Clever Frame Sp. z o.o., w tym marek Clever Frame i HELO FORM.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Clever Frame sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Stefana Grota Roweckiego 203. Dane będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera, na zasadach określonych w Regulaminie serwisu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania newslettera. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    SHOWROOM - czytaj online
    Inspiracje wystawiennicze, projekty stoisk i wiele więcej!
    Czytaj online
    crossmenuchevron-up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram